ROSA SLØYFE + ROMANTIKKSTRIKK
På sjølveste vottedagen 14. oktober lanserer Hjørundfjordstrikk eit heilt flunkende nytt hue- og vottesett frå serien Romantikkstrikk. I oktober månad vil inntektene av salget frå mønsteret gå til støtte for Rosa sløyfe og Brystkreftforeningen. Det betyr at når du handlar garnpakke i nettbutikken, går 100 kr til Rosa sløyfe- aksjonen.
Settet som er strikka i Tumi + Plum, er designa av Kari Janne Andersen. Ho er spesielt kjend for sine spreke sokkedesign, og har m.a. delteke på Sockmadness i 2020. For Hjørundfjordstrikk har Kari Janne designa Alpesokken og Romantikkstrikksokkane. Du kan bli betre kjent med @knittkari på Instagram.
For Hjørundfjordstrikk er det sjølvsagt å støtte og setje fokus på brystkreft. Vi kjenner dessverre altfor mange som er eller har vore ramma av denne kreftforma.
Vårt bidrag er lite i den store samanheng, men om alle gir litt, ja, det er då det monnar!
Elisabeth Dalseth er kvinna bak Leira Lash i Ørsta. Ho stilte sporty opp som modell for vottedesignet, fordi ho synest saka er så viktig. Mønsteret
blir å få kjøpt frå salongen hennar i Ørsta, der inntektene går direkte til Brystkreftforeninga. Ho har også ein GIVEAWAY på 1000 kr for dei som handlar mønsteret i salongen hennar i oktober. Wow! FOTO: Tind Media
Fysiske mønster av Romantikkstrikk hue- og vottar kan ein også få kjøpe på Rauma Garn sin butikk i Veblungsnes.
Kjøp Romantikkstrikkhue- og vottar her
Om Rosa sløyfe-aksjonen
Målet med aksjonen er å vise solidaritet med brystkreftrammede, spre informasjon og øke kunnskapen om brystkreft, i tillegg til å støtte livsviktig forskning på brystkreft. I Norge står Brystkreftforeningen og Kreftforeningen sammen om aksjonen.
Rosa sløyfe-aksjonen er en internasjonal folkebevegelse. Rosa sløyfe har sitt opphav i USA der amerikanske kvinner på begynnelsen av 1990-tallet krevde større bevilgninger til brystkreftforskning. Siden den gang har organisasjoner, bedrifter og privatpersoner viet oktober måned til Rosa sløyfe-aksjonen.
I Norge står Brystkreftforeningen og Kreftforeningen sammen om aksjonen.
Aksjonen har blitt arrangert i Norge siden 1999 og den har bidratt med over 415 millioner kroner til brystkreftsaken. Målet med Rosa sløyfe-aksjonen er å vise solidaritet med brystkreftrammede, spre informasjon og øke kunnskapen om brystkreft samt å støtte brystkreftforskning. Inntektene fra aksjonen går til forskning på brystkreft slik at flere kan overleve og at flere får best mulig livskvalitet etter brystkreftbehandling.
I år fyller Rosa sløyfe-aksjonen 25 år, og i oktober går vi nok en gang sammen for å farge Norge rosa. Vi håper du blir med oss!
Henta frå Rosa sløyfe si nettside: www.rosasloyfe.no